Geoblog.pl    stecuthespecu    Podróże    monte cassino monty python mont blanc marsylia mars mama mia marsz marsz dąbrowski    O! lele O! lala => Le Tour

O! lele O! lala => Le Tour

Francja
Francja, Chamonix

Do Chamonix docieramy dnia następnego, wieczorem. W centrum spotykamy się z Malwiną, która dotarła chwile wcześniej swoim autkiem z Luxemburgu. Od tego momentu zgodnie z zapisami konkordatu i rozporządzeniem ministra ds. równouprawnienia zostaje pełnoprawnym członkiem wyprawy :) Telefonem satelitarnym ziemia-ziemia nawiązuje kontakt z naszą tajną komórką w tym francuskim Zakopanem. Gosia, która owego czasu pomieszkiwała w Chamonix, poopowiadała co nieco i wskazała nam miejsce na pierwszą bazę – Le Tour. Wskazanie to okazało się strzałem w 10tke! Zielono, nad głowami dach z gwiazd i daszek z jęzora lodowca. Dodatkowo żlebem spływał lodowaty strumień BRRRR :). Spełnione zostały zatem wszystkie wymagania idealnego biwaku:

- miłe towarzystwo,

- dach nad głową,

- łaznia parowa,

- pifko,

- duchowe wsparcie Garetha Beretha.