Geoblog.pl    stecuthespecu    Podróże    monte cassino monty python mont blanc marsylia mars mama mia marsz marsz dąbrowski    łąka na niebie się kończy, ja tańczę, tańczę na słońcu

łąka na niebie się kończy, ja tańczę, tańczę na słońcu

Francja
Francja, La Łąki Łan

Nadeszła godzina ciężkiej próby... wysypiamy na początek się więc sowicie, jemy solidne śniadanko, wizytujemy „łaźnie parową” ze świeżutką wodą prosto z lodowca, pakujemy i opuszczamy baze I Le Tour. Autka zostawiamy na parkingu przy domku Gośki, pociągiem podjeżdżamy kilka stacji do miasteczka Les Houches po drugiej stronie Chamonix, gdzie +,- zaczynają się trasy w jedynie słusznym kierunku. Czas przejazdu: 20 min. koszt: 0 eurosów  Przemykamy szybciorem przez miasteczko drogą asfaltową i w końcu zostawiamy ją w tyle. Teraz tylko las i las i… las. Jako że nie jesteśmy leśnikami w końcu i jego zostawiamy w dole i późnym popołudniem wychodzimy na górkę zwaną Mont Lachat 2116 mnpm, chociaż bardziej pasuje mi nazwa La Łąki Łan i niech tak zostanie . Idziemy sobie jeszcze kawałek poszukując naszego miejsca. Po rozbiciu bazy, spożywamy jakże lubianą i cenioną i lubianą i na takich wyjazdach chińszczyzne ;) i po zajściu słoneczka wskakujemy w nasze kosmiczne śpiworki…dobłanoc...